Jak się odchudzić bez wysiłku?

Ćwiczenia dla leniwych, dzięki którym można się odchudzić, budzą zainteresowanie każdej osoby chcącej wymodelować sylwetkę i/lub zrzucić zbędne kilogramy. Do niedawna nie było obecnych możliwości i zawsze praca nad ciałem wymagała dużego wysiłku i poświęcenia znaczącej ilości czasu. Tym samym trening dla leniwych staje się coraz ważniejszy i nie należy się tego wstydzić, bo wielu z nas najzwyklej brakuje czasu dla siebie, zapracowani po całym dniu nie mamy już siły na wyczerpujące ćwiczenia, a też chcemy poświęcić ten czas najbliższym.

Wsparcie w takich sytuacjach znajduje się samo, gdyż wraz ze zmieniającym się światem zmieniają się również „sposoby radzenia sobie” z jego tempem i brakiem czasu. Niejako samoczynnie powstają więc metody, które chociaż częściowo zastępują tradycyjne formy aktywności służącej: zdrowiu, poprawie kondycji i modelowaniu sylwetki, które niegdyś wymagały wiadomego poświęcenia. Obecnie poświęcać się już nie musimy.

Możemy bowiem skorzystać z trzech metod służących zrzuceniu zbędnych kilogramów, które stanowią alternatywę dla siłowni.

Ćwiczenia dla leniwych

Do najważniejszych ćwiczeń dla leniwych oraz metod stosowanych w odchudzaniu zaliczyć należy:

  • elektrostymulację mięśni EMS – która należy do czołówki w tym zakresie; EMS polega na wykonywaniu prostych i nie męczących ćwiczeń w specjalnym kombinezonie, do którego podłączone są elektrody elektrycznie stymulujące mięśnie w trakcie wykonywania wysiłku; prowadzi to do ich wzmożonej pracy, a 30 minut w kombinezonie uznaje się za czas równorzędny spędzeniu kilku godzin na siłowni, zatem dzięki poświęceniu pół godziny zaledwie trzy razy w tygodniu można osiągnąć efekty – wyszczuplające i modelujące, po których efekty powinny być spektakularne,
  • ćwiczenia izometryczne – wykonywane w domu bez większego wysiłku i obciążenia, a przynoszące dobre efekty w procesie odchudzania się; w trakcie ćwiczeń wykorzystuje się tzw. skurcze izometryczne, które napinają mięśnie bez zmiany ich długości; istotne jest, że można je wykonywać nawet na leżąco oglądając telewizję, do najbardziej znanego najeży bodajże rowerek wykonywany właśnie na leżąco,
  • wibrujące pasy wyszczuplające – bo też należy stwierdzić, że w każdym przypadku nadwagi dotyka ona również brzucha, a z niego zbędny tłuszcz zrzucić najtrudniej; dlatego też można mu poświęcić izolowaną uwagę, aczkolwiek zaleca się tutaj platformy masujące (na stojaku), które służą masowaniu również innych części ciała: ud, pośladków, łydek, pleców i klatki piersiowej.

Jak wspierać trening dla leniwych?

Poprzez wymienione ćwiczenia dla leniwych nie tylko spalamy tkankę tłuszczową, lecz także: aktywnie wypoczywamy, zmniejszamy napięcie mięśni, stymulujemy krążenie krwi i układu chłonnego oraz wzmacniamy cały organizm i mięśnie. Po to, by efekty były jeszcze szybsze możemy wspomóc starania w zrzuceniu wagi o działania, których skuteczność jest bezsprzeczna.

Należą do nich:

  • odpowiednia dieta – w której należy tak zbilansować pobieranie i spalanie kalorii, by każdego dnia ów bilans był ujemny,
  • picie wody – w dużych ilościach, co ułatwi spalanie tłuszczu,
  • stosowanie suplementów – które pozwolą szybciej spalić tkankę tłuszczową.

Ćwiczenia czy trening dla leniwych będące alternatywą dla siłowni przynoszą potwierdzone rezultaty. Wraz ze wsparciem odpowiedniej diety i suplementacji mogą zdziałać cuda. Warto zwrócić uwagę, iż można je wszystkie stosować łącznie, co powinno wyeliminować ewentualne niezadowolenie z efektów modelowania ciała, gdy wybiórczo stosujemy każdą z opisanych powyżej metod.

Udostępnij artykuł w swojej sieci:
Menu