Łatwe odchudzanie dla leniwych

Z pewnością każdej osobie pragnącej się odchudzić nie raz przychodziło do głowy pytanie: czy są na to łatwe metody, dzięki którym ani się nie namęczę, ani czasu nie stracę? Metody na łatwe odchudzanie dla leniwych są, czekają, a przy tym nawet dowiedziono ich skuteczności.

Nie oznacza to jednak, że cały proces odchudzania będzie dzięki nim łatwy, bo nawet przy ich zastosowaniu nadal trzeba będzie przestrzegać diety, nierzadko bardzo restrykcyjnej, nadal trzeba będzie prowadzić aktywny i zdrowy tryb życia – a przynajmniej jest to wysoce zalecane.

Aczkolwiek rzeczywiście, łatwe metody odchudzania dla leniwych są po to, by było łatwiej, a jest tak dzięki nim dlatego, że:

  • zabierają niewiele czasu,
  • nie wymagają dużego wysiłku fizycznego,
  • a niektóre z nich nie wymagają wysiłku w ogóle.

Metody te można podzielić na dwie grupy – te, które wymagają wysiłku fizycznego, czyli ćwiczenia odchudzające dla leniwych oraz wszystkie pozostałe, które zupełnie się z nim nie wiążą.

Odchudzanie dla leniwych

Łatwe odchudzanie dla leniwych bez ćwiczenia to grupa zabiegów i środków, o których wiemy, iż w pewnym stopniu wspomagają zrzucenie wagi. Istnieje ich znacznie więcej, niż wymienione poniżej, lecz te są ogólnie dostępne oraz najprostsze w użyciu. Łatwe odchudzanie dla leniwych bez ćwiczenia polega na zastosowaniu następujących metod wspomagających:

  • specyficznych preparatów pochodzenia naturalnego, tzw. suplementów diety – dzięki którym następuje ograniczenie wchłaniania tłuszczów i węglowodanów z przewodu pokarmowego oraz co niezwykle ważne, zmniejszenie apetytu i obniżenie uczucia głodu,
  • specjalnych diet – które nie wymagają wielkich wyrzeczeń, układane są zazwyczaj przez dietetyków we wsparciu o specjalistyczne badania, dzięki którym owe diety stają się niezwykle zindywidualizowane i biorą pod uwagę zarówno metabolizm określonej osoby, jak i stosunek masy mięśniowej do masy tłuszczowej, co pozwala również prognozować efekty odchudzania w czasie,
  • kolejnej grupy suplementów diety – które tym razem przyczyniają się do zwiększenia metabolizmu, czyli szybszego spalania kalorii, a jest to o tyle istotne, iż na skutek stosowania przeróżnych diet metabolizm zawsze spada, a innymi słowy wraz z upływem czasu podczas stosowania diety jest ona coraz mniej skuteczna,
  • zmiana wielkości talerzy na mniejsze – metoda, zdawać by się mogła nieco dziwaczna, lecz w badaniach naukowych dowiedziono, że duże talerze zawsze wypełniamy większą ilością jedzenia, a wcale nie wypływa to ze zwiększonego głodu; taki po prostu mamy zwyczaj,
  • woda, woda, woda – niemal każdy wie, że w czasie odchudzania należy pić dużo wody mineralnej, tutaj zwrócić należy uwagę na to, iż poza wszelkimi innymi zaletami, wodą powinniśmy redukować głód, przynajmniej ten mały, i powinno się to stać nawykiem.

Ćwiczenia odchudzające dla leniwych

Łatwe odchudzanie dla leniwych w postaci ćwiczeń obejmuje wiele form aktywności fizycznej, lecz należy podkreślić, iż łatwymi one zwykle nie są. Biorąc pod uwagę cel niniejszego artykułu, który ma ukazać możliwość schudnięcia przy minimalnym wysiłku, zaprezentować należy jedyną metodą na to pozwalającą, a jest to elektrostymulacja mięśni, w skrócie EMS.

Dzięki niej można nawet bez większej zadyszki wypracować mięśnie i spalić tłuszcz w stosunkowo krótkim czasie oraz przy niezwykłej oszczędności czasu, co wynika ze specyfiki tej metody, a do jej najważniejszych cech należą:

  • fakt, iż 30 minut ćwiczenia w kombinezonie EMS jest równoznaczny ze spędzeniem kilku godzin na siłowni,
  • fakt, że ćwiczenia można wykonywać nawet na leżąco, a właściwie w ogóle nie trzeba się poruszać, by pewne zmiany, choć mniejsze, zachodziły w spalaniu tkanki tłuszczowej,
  • oraz fakt, iż wystarczą zaledwie dwa treningi w tygodniu, by po kilkudziesięciu dniach obserwować wyraźny spadek tkanki tłuszczowej.

EMS to niewątpliwie metoda łatwego odchudzania dla leniwych, gdyż ćwiczenia odchudzające w niej stosowane nawet nie wymagają ruchu, bo impulsy elektryczne pobudzają mięśnie do pracy, do wykonywania tych samych skurczów, które mają miejsce, gdy rzeczywiście przeprowadzamy forsujący trening siłowy.

Udostępnij artykuł w swojej sieci:
Menu